dinsdag 27 september 2011

Justin Bieber ook in The Voice Of Holland?

Er gaan de geruchten dat tieneridool Justin Bieber komt optreden bij de liveshows van The Voice Of Holland. Naast Lady Gaga (klik hier voor het artikel) blijkt John De Mol ook met het management van Justin Bieber in gesprek te zijn. Het zou de bedoeling zijn dat hij bij één van de live shows van The Voice of Holland (seizoen 2) komt optreden in studio 22. Waarschijnlijk wordt het dan ergens begin 2012. Het is echter moeilijk om een gaatje in het agenda van Justin Bieber te vinden, want hij is overal erg gewild en ook is hij op dit moment erg druk bezig met een kerstalbum voor het goede doel.

Wat vind jij ervan dat Justin Bieber misschien bij TVOH komt optreden?

22 opmerkingen:

  1. Dammmn, jaaah. Dat moet... dan ga ik zeker kijken en misschien zelfs proberen heen te gaan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG dat lijkt me wel leuk alleen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. justin bieber is a perfect singer. but for holland?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JAAAAAAAAAAAA! Dat lijkt me grappig! :D XXiizziiee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, alleen ik ben er geen fan van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof het niet echt. want daar is justin te arrogant voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JAAAAAAAAA, hij moet komen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja,

    Het is wel leuk enzo..
    Maar, ik denk dat hij beter bij de VoiceKids kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Idd
    Denk niet dat die volwassen zo'n grote fan zijn van JB - kinderen daarentegen.. kan hij meteen ook eens enkele van z'n fans ontmoeten die meedoen fzooo xdd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaaaaaaaah dan ga ik kaartjes kopen jaaaa love him (L()

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOOOOOMFFG DAN MOET IK ERHEEN,
    jammer van lady gaga maarja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. iemand van GSM(gosupermodel) en jou forum bericht las13 november 2011 om 04:52

    niet dat ik iets tegen hem heb maar... het heet de voice of holland en hij woont hier niet, studeert hier niet ofwat dan ook... dus laat hem gwn voor iets ander naar nl komen dan tvoh

    BeantwoordenVerwijderen