dinsdag 11 oktober 2011

Zwangerschap Beyoncé Knowles een leugen?

De zwangerschap van Beyoncé Knowles houdt de gemoederen nog steeds flink bezig. Volgens de laatste geruchten zou de superster hebben verzonnen dat ze zwanger is! Beyoncé was zondag te gast in het Australische programma Sunday Night waar ze vertelde over het kindje dat ze samen met manlief Jay-Z in februari krijgt. Toen ze het podium opkwam en ging zitten, vouwde haar 'buik' dubbel... Op het internet wordt nu volop gespeculeerd over Beyoncé's zwangerschap. De zangers zou helemaal niet in verwachting zijn en Beyoncé zou haar zwangerschap verzonnen hebben omdat zij en Jay-Z een kindje krijgen via een draagmoeder. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat haar jurk niet van de juiste stof is gemaakt. Wat denk jij?

Kijk hier naar de beelden: (Bij 0:57 seconden)

Bron: telegraaf.nl

22 opmerkingen:

  1. what the hellll als dat echt via een draagmoeder zou zijn zou ik echt teleurgesteld zijn in haar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMM... Ik weet niet of het waar is.. maar het zou wel gaaf zijn. :) XXX iizziiee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zou echt leuk zijn als ze een baby had ik vind baby's schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. misschien is het wel helemaal niet waar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, het is best dom als ze een zwangerschap faket, zeg dan gewoon eerlijk dat ze een draagmoder heeft. Ze is zeker bang op een dikke buik te krijgen en als ze dan een kind heeft gekregen heeft ze een buikje en kan ze niet meer in strakke pakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk wel dat het waar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lol, echt dom als je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. omg, dat is ook super zielig voor het kindje zelf! ;c

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omg. Als dit waar zou zijn had ik dat echt never nooit van Beyoncé verwacht, maar ik denk wel dat het gewoon nep is, en dat er echt wel een baby is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt dom dat ze dat doet, je ziet wat ervan komt, ze heeft een draagmoeder ingeschakeld maar dan prop je nog geen ballon of wat het ook mag zijn onder je tshirt xd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm, ik denk dat sommigen veel te veel verder denken dan wat het is. Volgens mij gewoon een foutje ofzoo idkk :o mr volgens mij facket Bé geen zwangerschap terwijl ze zo graag een kindje wou hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat zou beyonce nooit doen. hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan niet geloven dat Beyoncé zoiets zou doen maar ach.

    xx Saoled eriline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik denk niet dat ze het verzint hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zoiets ziu ze niet doen hoor! xx lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geloof ook niet dat ze zoiets zou doen, maar je buik gaat niet zo staan als je gaat zitten dus het moet wel nep zijn, of er is iets mis met dat kind haha. Nouja, we zullen wel zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen