woensdag 5 oktober 2011

Justin Bieber niet veilig in Peru?

Beliebers over de hele wereld zijn ongerust over de veiligheid van hun idool. Er was een Facebook-pagina gemaakt waarop stond dat als Justin Bieber ook maar één stap in Peru zet, dit zijn einde zal betekenen. De pagina heette Matar a Justin Bieber el 17 de October en el Estadio Nacional wat betekent: Dood Justin Bieber op 17 oktober in het Nationaal Stadion. In dit stadion in de Peruaanse hoofdstad Lima zal de Canadese zanger die dag een optreden geven. De pagina had bijna tweeduizend likes, maar is inmiddels verwijderd. Beliebers overspoelen hun idool op Twitter nu met berichtjes dat hij niet naar Peru moet vertrekken. ‘Bijna aan het huilen als ik denk aan 17 oktober... als Justin naar Peru gaat, maak ik me de hele dag zorgen', twitterde een bezorgde fan. Bieber heeft zelf nog niet gereageerd op alle commotie.
Denk jij dat Justin Bieber gewoon naar Peru gaat? 

Bron: sevendays.nl



37 opmerkingen:

  1. wow zo erg ook al haat ik hem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen fan van hem, maar hij mag niet doodgaan! Hij heeft helemaal niks gedaan ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel kut voor hem en alle Beliebers...!!
    Maar ik haat hem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij heeft inderdaad niks gedaan, dus ik vind het fucking triest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk niet dat het fake is, maar aan de andere kant...! Waarom zouden ze hem zomaar willen vermoorden??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoor niet graag zijn liedjes, sommige toch, maar het is nog steeds g een reden om die jongen te doden,
    het is ook maar een mens !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaah hij gaat er naar toe om zm te plegen JEEEJ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. & btw; zoiets gun je helemaal niemand, zelfs je ergste vijand niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waarom word hij vermoord? hij heeft toch niks aangedaan aan Peru of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als JB slim is gaat ie niet, en als ie wel gaat en ie wordt doodgeschoten is dat zijn eigen fout vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @hierboven; Hij heeft inderdaad niks gedaan, maar gewoon haters hebben dit verzonenn en je weet het nooit in zo'n land als Peru.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem -- ''Als JB slim is gaat ie niet, en als ie wel gaat en ie wordt doodgeschoten is dat zijn eigen fout vind ik'' -> Hij kan zijn fans niet zomaar in de steek laten?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is echt triest, hij heeft helemaal niks gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat hij gewoon heen gaat hoor waarom niet als het goed is heeft hij genoeg beveiliging om hem heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een fuckinggg sukkel man.!


    xxjes Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weetje wrm je soveel reakties krygt? je staat op een ander forum op Gosupermodel.nl <3 echt heel dom van je.


    xxjes Mij alweer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben geen fan maar dood wens ik niemand, dus als hij slim is gaat hij niet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMG,je doodt hem omdat je hem haat:0! GA FIETSEN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, als hij zou optreden zouden ze hem doodschieten ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is echt wel heel sneu.
    Ookal vind ik hem niet geweldig, zoiets doe je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @hierboven: volgensmij wel, maar ik denk dan eerder of later ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jammer voor Justin Bieber en de beliebers.
    Maar ik haat hem :) Lekker phuh.
    toch medelijde met de beliebers. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oke, dit is boelshit.
    Als ze Justin Bieber vermoorden.
    Dan zouden ze zoiezo in de gevangenis komen :-)
    En er word extra beveiligd dus sowat?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat zielige mensen -.-

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik denk niet dat het echt is? Maar als het zo is zal ik heel bang zijn want ik ben een fan en zoiets doe je gewoon niet! & Alle haters get a life! Want haten heeft geen nut.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. die mensen die hem doden zullen de dag erna ook wel dood zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik denk dat hij gaat maar ik hoop dat er niets gebeurd. Ik hou echt heel veel van hem <3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Voor de mensen die hem haten :
    Je kan nu wel zeggen erg enzo maar ik haat hem wel.
    Maar weten jullie wel wat het woord 'haten' betekent?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. T'is ni fake ofzo ,, maar als die nu is ziet wat die allemaal schrijven denk ik dat hij echt ni zal gaan naar Peru .. en de beliebers moeten zich ook niet druk maken hoor er gaat niks met hem gebeuren :)

    BeantwoordenVerwijderen