vrijdag 16 september 2011

Justin Bieber en Selena Gomez worden uitgejoeld

Selena Gomez en Justin Bieber kwamen gisteravond samen naar de première van de film Abduction. Ze werden echter uitgejoeld toen ze niet lang genoeg poseerden voor de paparazzi. Het vreemde is ook dat ze niet samen poseerden om foto's van zich te laten maken, maar apart van elkaar. Ze zagen er niet blij uit, maar dat verbaasd me ook niks als je ziet hoe het eraan toe gaat. Kijk maar eens naar de video hieronder.

   
   Wat vind jij van de reactie van de paparazzi?


29 opmerkingen:

  1. omg :O Zielig!


    xxx Extra.Terrestrial. / ETrules

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dass niet eerlijk
    ik ben een belieber :(


    got to be the best !
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen fan ofzo, maar wel sneu dat ze zo reageren.

    @ ALways been myself!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wtf, gek geworden zijn die paparazzi!

    XXX Aemilia.


    <><

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is echt verschrikkelijk, voor hun dan.

    xxxx
    Penyesalan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sneu, echt waar. Dat is een van de redenen waarom ik niet beroemd zou willen zijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon een zielige reactie.

    -Misliti Misao

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omg!
    Die hebben toch geen reden om dat te doen! 8/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waarom doen ze toch zo stom???
    xx bluejeansxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt vervelend dat celebrities hun eigen leven gewoon niet mogen leiden. Iedereen maakt er gelijk een probleem van als ze niet samen posseren. Alsof ze uit elkaar zijn ofzo. Omg, laat mensen hun leven leven. Het blijf mensen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wth die mensen mogen wel ff normaal doen echt hoor.
    - Pomie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die mensen moeten leren normaal doen. P.S. Ik ben Tine1 op gSm.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Omg waar slaat dat gejoel op?
    :S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG niet nrml joh onbeskoft!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben geen JB-lover, maar ook geen hater, maar dit is er echt over, kom op beliebers, dat moet je toch toegeven? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dat is echt erg joh. Ik zou zo niet meer kunnen leven hoor.. :s XXX iizziiee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is te zielig voor woorden.
    Dat ze niet lang poseren, daarvan snap ik dat je dat niet leuk vindt.
    Maar ze dan gaan uitjoelen?
    Dat doe je niet, die mensen moesten zich een in hun verplaatsen.
    Zo jong en al zo beroemd is niet altijd zo fijn als iedereen denkt.
    Echt zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik hoor er niet veel van, maar ik vind wel dat ze té overdreven doen ;x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben echt totaal niet fan van selena of justin bieber. Maar dit gun ik niemand;

    BeantwoordenVerwijderen
  20. omg ik heb echt de kut aan mensen die selena niet accepteren zij is tog ook maar een mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. iemand van GSM(gosupermodel) en jou forum bericht las13 november 2011 om 04:46

    selena en justin zijn allebei heel goed, zielig voor hun :(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. laf van die mensen! als ze niet kunnen accepteren at hun samen zijn moeten ze er maar niet naar kijjken! xx lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Omg i luf those guys die boe roepen HAHAHAHAHHAAHHA

    BeantwoordenVerwijderen