zaterdag 17 september 2011

Beyoncé en Jay-Z krijgen een dochtertje

Volgens entertainmentwebsite Mediatakeout krijgen Beyoncé en Jay Z een dochtertje.
Annie, de zus van Jay Z, zou een bestelling hebben geplaatst bij het bekende schoenenmerk Louboutin. Het gaat om babylaarsjes die zo populair zijn dat het zes maanden duurt voordat ze geleverd worden. Precies op het moment dat de superster en de rapper hun eerste kindje zullen verwelkomen.
Beyoncé zusje Solange vertelde eerder al dat het gelukkige stel weet wat het geslacht is van hun baby maar dit voor hun zelf wilden houden. 

 Hoe denk jij dat Beyoncé en Jay-Z hun dochtertje zullen noemen?

Bron: Telegraaf.nl

8 opmerkingen:

  1. Wel grappig hoe ze het aankondigde. Ik heb geen idee hoe ze haar gaan noemen. Maar ik denk dat het misschien wel met de 'B' gaat beginnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze moeten hun kind maar eens Emily noemen! ( Zo heet ik :p )

    XXX Aemilia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien Layla ?!?!?
    AHAHAHAHA geen idee maar ik vind het wel cute :D
    X love less.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zoooo lief, ze is vast een goede moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kindje krijgt echt een perfect leven!

    -Misliti Misao

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt zo schattig. Ben echt benieuwd hoe ze eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coole website en ik ben van gosupermodel

    BeantwoordenVerwijderen