zaterdag 17 september 2011

Aliyah wint Holland's Got Talent

Aliyah (11) heeft vrijdagavond de grote finale van Holland's Got Talent gewonnen. 
 
Aliyah wist met haar vertolking van Whitney Houston's I Have Nothing maar liefst 35% van alle stemmen voor zich te winnen.
Boy eindigde op de tweede plaats. "Ik gun het Aliyah van harte", was zijn eerste reactie. Aliyah zelf had de grootste moeite om iets uit te brengen en liet haar tranen de vrije loop toen ze de bokaal in ontvangst mocht nemen. 

Wat vind jij ervan dat Aliyah heeft gewonnen? Heb jij op haar gestemd?

Bron: telegraaf.nl

23 opmerkingen:

  1. Het was geweldig gister avond, ik was echt voor haar.

    x Fay aka Miss-Mode.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt super dat Aliyah heeft gewonnen! Ze verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het gister ook gekeken. Ze was eerlijk gezegd niet mijn favoriet xp

    JUST DOE IT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is supercute en kan ook nog eens super zingen!
    I mean: Ze zingt beter dan de meeste popsterren live?

    xx Pryles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond haar echt geweldig ''.
    Ze kan zo mooi zingen.. Ik gun het haar.
    X love less.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is zo goed voor haar leeftijd ;)

    x Risk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooow ik vind dat ze een leuke voice heeft <333


    got to be the best !
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZE IS ECHT NICEEEE

    XX CONCRETE ANGEL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zingt echt prachtig! Wel jammer dat ik gisteren in slaap gevallen ben tijdens de finale... Maar gelukkig hebben we hem opgenomen zodat ik vandaag nog even kan kijken.

    XXX Aemilia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gekeken,ze zingt echt supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is niet slecht maar zingen kunnen zoveel en Röhnrat turnen ofzoiets niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze verdient het, ze was echt de beste!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben Zo blij Voor haar Ik heb ook voor haar gestemt Love Her ♥♥ =$

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind niet dat ze had moeten winnen. Ze heeft nu geen normale kindertijd meer, en dat is gewoon zielig. Sowieso vond ik dat de andere meer talent hadden, als je goed kan zingen, ga dan naar Xfactor ofzoiets, maar niet naar Holland's got talent want dat vind ik meer iets voor dingen die een keer NIET met zingen te maken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond 't heel goed dat zij gewonnen heeft.. Maar ze is zeker nog wat te jong

    -Misliti Misao

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze is echt heel goed voor die leeftijd!
    Ik gun het haar dan ook van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt toppie, toppie toppie! love her..

    BeantwoordenVerwijderen