zaterdag 17 september 2011

Demi Lovato haar nieuwe album is uitgelekt!


Ex-Disney actrice en zangeres Demi Lovato haar album ''Unbroken'' is uitgelekt op internet. Ik kon het niet laten om het te luisteren en ik moet zeggen dat er super nummers op staan. Als het album te koop is zal ik het  gelijk gaan kopen. Ik ben persoonlijk een grote fan van haar stem en haar vorige albums ''Don't forget'' en ''Here we go again'' heb ik honderden keren gedraaid. Demi Lovato zei dat dit album meer R&B is. Haar vorige albums waren meer pop/rock. Mijn favoriete nummers zijn ''Fix A Heart'', ''Skyscraper'', ''In Real Life'', ''Together'', ''Give Your Heart A Break'' en ''Mistake''.

Dit is de playlist van het album UNBROKEN:

01. "All Night Long" (feat. Missy Elliott & Timbaland)
02. "Who's That Boy" (feat. Dev)
03. "You're My Only Shorty" (feat. Iyaz)
04. "Together" (feat. Jason Derülo)
05. "Lightweight"
06. "Unbroken"
07. "Fix A Heart"
08. "Hold Up"
09. "Mistake"
10. "Give Your Heart A Break"
11. "Skyscraper"
12. "In Real Life"
13. "My Love is Like A Star"
14. "For The Love of A Daughter"
15. "Skyscraper" (Wizz Dumb Remix)

Het album ligt 20 september in de winkel. Vergeet het niet te kopen!!

Wat vind jij van Demi Lovato als zangeres? En wat vind je haar nieuwe album?

20 opmerkingen:

  1. Ik vind haar echt Fk coewl, en ze kan ook zoo moooii zingen! Haar nieuwe album is echt te gek. Ik moet toegeven, eerst vond ik haar een bïtch, en was ze heel slecht bezig, maar ze is er weer goed bovenop gekomen, en een sterke meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Extra.Terrestrial. aka Winoa17 september 2011 om 12:28

    Omg, Demi heeft zoveel doorstaan:
    Respect! Ik love Demi <33

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Demi is leuk , en ze kan prachtig zingen !
    Haar liedje skyscraper is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bewonder Demi Lovato echt, vooral omdat ze na alles wat ze mee heeft gemaakt toch weer een beetje haar leven oppakt. Vooral na het lied Skyscraper snapte ik wel hoe ze zich voelde. Ik vind d'r een heel mooi meisje en ik hoop dat ze het nog ver schopt in d'r carriere als zangeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds ze na haar opname terug is heb ik echt enorm veel respect voor haar gekregen. Het is een sterke vrouw met een prachtige stem! Ze is echt een voorbeeld voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Demi Lovato best wel cool en ze is een goede actrice en zangeres!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is echt awesome :3. Alhoewel ik niet fan ben, vind ik haar liedjes soms wel leuk ^^. She's so pretty :3.

    xx ilovejacksparrowwwwww :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauw ze is zo mooi he! Lovatics foreverr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww wat mooii!!!
    haar liedjes tja...
    daar kan ik wel uren naar luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kort gezecht, Demi is gewoon een voorbeeld voor zoveel meiden! Ze was op het slechte pad, maar ze gaf het niet op en is nu gewoon zo'n enorm sterke vrouw met een prachtstem.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze album is echt top! zij kanook heel erg mooi zingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wel erg maar ze is zo goed! Ze is een voorbeeld voor andere meiden, ze heeft veel moeten doorstaan maar kijk waar ze nu is!

    P.S. ik ben hottie788 op gSm.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb haar nooit leuk gevonden, maar ik vind dit album wel goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik luister niet echt naar haar liedjes, maar ze kan wel mooi zingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben nooit echt fan geweest, maar ze kan heel mooi zingen! <3

    xx-DEGENEREREN

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik luister bijna nooit haar liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehh, gauw die liedjes luisteren aa'

    BeantwoordenVerwijderen