zaterdag 17 september 2011

Demi Lovato: ‘Rehab heeft mijn leven gered’

Demi verliet afgelopen januari de kliniek waar ze verbleef wegens eetstoornissen en zelfverminking, en wil voorkomen dat andere jonge meisjes hetzelfde overkomt. “Ik had niemand in de buurt die tegen mij zei: ’Waar jij nu mee bezig ben, is niet gezond’”, onthult Demi in de Ellen DeGeneres Show, die dinsdag wordt uitgezonden in Amerika.
De actrice annex zangeres wil nu een voorbeeld zijn voor jonge meisjes, vooral als het gaat om op een gezonde manier met eten om te gaan. “Ik wil er zijn voor bijvoorbeeld een 13-jarige die twijfelt of ze haar eten gaat opeten, of voor een 18-jarig meisje dat twijfelt aan het binnenhouden van haar ontbijt." 


De zangeres is opgelucht dat het nu beter gaat, en bovendien dankbaar voor de zware periode in rehab. "Het ging eigenlijk heel goed met me, maar plotseling werd mijn persoonlijke leven een complete puinhoop. Maar als ik niet naar die kliniek was gegaan, had ik misschien nu niet meer geleefd." 

 Wat vind jij van Demi Lovato? Is Demi Lovato een voorbeeld voor jou?

Bron: telegraaf.nl

2 opmerkingen: