vrijdag 23 september 2011

Lady GaGa in the Voice of Holland?

John de Mol is in gesprek met het management van Lady Gaga voor een optreden in The Voice of Holland. 'We voeren serieuze onderhandelingen met Lady Gaga', zei De Mol vrijdagavond in RTL Boulevard. Volgens De Mol is de spanning bij de deelnemers dit jaar te snijden. "Je merkt dat bij de kandidaten de spanning veel hoger is dan vorig jaar. Ze weten nu wat er op het spel staat". Aldus de bedenker van het succesvolle format.

Wat vind jij ervan dat Lady Gaga misschien bij TVOH komt optreden?

Bron: showbiznewz.nl



11 opmerkingen:

  1. OH MY GOD, lady gaga moet komen! ik hou van haar <33333333

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG OMG OMG, ze moet en zal komen! Dat moet van mij, i love love love her!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeey, lijkt me super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ALS ZE KOMT, GA IK ER NAARTOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG OMG OMG!! Dan ga ik ZEKER kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE GAGA
    maar ik woon in belgie :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou echt cool zijn als zij erin komt! Kan je miss ook op mijn blog kijken ;$
    www.this-is-my-life-for-you.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omg ja ze moet komen.ZE IS SUPER GEWELDIG :D

    BeantwoordenVerwijderen