zondag 25 september 2011

Lady Gaga is boos!

Lady Gaga wil Barack Obama ervan overtuigen dat er een nieuwe wet moet komen die pesten verbiedt.
Lady Gaga wil dat niemand het mikpunt wordt van pesterijen. De excentrieke zangeres is daarom van plan om met Barack Obama om de tafel te gaan om pesten te verbieden. De zelfmoord van de 14-jarige Jamey Rodemeyer die gepest werd om zijn seksualiteit heeft flinke impact gehad om Gaga. "De afgelopen dagen heb ik gehuild en geschreeuwd. Ik ben zo ontzettend boos. Jamey is dood omdat hij niet meer gepest wilde worden. Pesten moet verboden worden. Het is een misdaad", zo liet ze op Twitter weten."Ik ga de president ontmoeten. Ik blijf vechten want het moet stoppen." Wat vind jij van het idee van Lady Gaga?

Dit is een video van Jamey Rodemeyer:


 Bron: telegraaf.nl

14 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ze helemaal gelijk heeft en dat het pesten echt MOET stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het raakt me echt.
    xoxo 'Broken heels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk.. HELEMAAL gelijk. Gaga heeft gelijk. YOU ROCK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het echt met 'r eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd Gaga heeft gelijk,ze moeten gewoon stoppen met dat pestgedrag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het wel een beeeetje overdreven van Lady Gaga, maar het idee opzich is best goed! :) XXX iizziiee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar wat zal de straf dan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee! Want veel kinderen/volwassenen worden gepests. En veel daarvan plegen zelfmoord zoals deze jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedzo Lady Gaga!
    Er moet inderdaad wat gedaan worden, want dat iemand dood gaat doordat je diegene gepest hebt is gewoon slecht.
    Die kinderen zien gewoon niet in wat ze elkaar aandoen.
    Lady Gaga geeft een goed voorbeeld en ik vind dat meerdere artiesten iets moeten leren van Gaga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind echt dat ze diep gelijk heeft.
    GoGaGa!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het echt helemaal met haar eens! Echt supergoed dat ze het doet, en bijzonder dat ze er zelfs om moet huilen!

    BeantwoordenVerwijderen