maandag 10 oktober 2011

Adele praat te veel

Adele heeft keelproblemen omdat ze veel te veel van kletsen houdt.  "Ik beschadig mijn stem als ik niet op het podium sta", legt de praatgrage Adele uit aan The Sun. "Op het podium is er niets aan de hand, want blijkbaar is mijn zangtechniek goed. Maar als ik aan het kletsen ben, overbelast ik mijn stem heel erg. Ik praat teveel en daarom moet ik helaas ook stoppen met roken." Adele heeft er veel moeite mee om haar verslaving vaarwel te zeggen. "Als ik geen zangeres was geweest, dan zou ik nu 25 sigaretten per dag roken. Roken is mijn favoriete bezigheid. Ik vind het verschrikkelijk dat ik daarmee moet stoppen." 

Wat vind je ervan dat Adele wegens stemproblemen veel concerten moet afzeggen?

Bron: telegraaf.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten