woensdag 5 oktober 2011

Beyoncé met kort, zwart haar: HOT or NOT?

Beyoncé is zwanger, maar dat is voor de 30-jarige zangeres geen reden om stil te zitten. Morgen verschijnt haar nieuwste videoclip, de eerste waarin ze te zien zal zijn met haar bolle buikje en ... kort, zwart haar! En ook in haar nieuwste videoclip 'Countdown' vindt Beyoncé zichzelf opnieuw uit. De zangeres experimenteert met enkele zwarte pruiken, die ze combineert met onder andere glossy lippen, groen-gele oogschaduw en oranje nagellak. En ook over haar outfits is goed nagedacht. Zo is ze in het begin te zien met opgestoken haar, zwarte coltrui, zwarte aansluitende broek en witte kousen. Leuk detail: wanneer Beyoncé 'I'm trying to make us three' zingt, draait ze zich naar de camera zodat haar babybuikje goed zichtbaar is. Vind je Beyoncé HOT or NOT met kort, zwart haar?

De teaser van 'Countdown' kan je hieronder al bekijken. Morgen gaat de volledige clip in première.


Bron: hln.be

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk dat ze ook eens zoiets doet, maar lang haar vind ik bij haar toch mooier denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NOT And HOT, ik vind het niet zo leuk, maar ik vind het wel leuk als ze er ook zwart/wit kleren bij heeft. XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. not, ze heeft het toch niet afgeknipt he :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar hiermee laat Beyonce wel zien dat ze wil zijn wie ze is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Somss staat het haar nice, like op het einde bv & opgestoken mr like op die fto enz dan echt ewlll :s

    BeantwoordenVerwijderen