zondag 23 oktober 2011

Kelly Clarkson wil Adele in het gezicht slaan

De Amerikaanse zangeres Kelly Clarkson wil korte metten maken met de Britse sensatie van dit moment, Adele (23).En Kelly wil dat doen door enkele klappen uit te delen aan het adres van de Rolling in the Deep-zangeres. “Ik wil haar in het gezicht stompen”, onthult de winnares van American Idol. “Omdat ze zo verschrikkelijk goed is!” 'Ik heb verschrikkelijk gejankt toen ik een Youtube-filmpje van haar op de Brit Awards zag", vervolgt de jaloerse Kelly. Ondanks het feit dat de Amerikaanse zangeres stinkend jaloers is op haar Britse collega, is het toch Miranda Lambert met wie ze het liefst een duet opneemt.
“Miranda is een van mijn favoriete artiesten en ik wil dolgraag een duet met haar zingen. Ik kom haar heel vaak tegen, maar dan ben ik altijd straalbezopen en komt het er nooit van.” 

Dit is wel een rare manier van laten weten dat je iemand een goede zangeres vindt of niet dan?

Bron: telegraaf.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten