woensdag 9 november 2011

Jessie J scheert hoofd KAAL



Jessie J houdt wel van een uitdaging en is bereid om haar lokken eraf te scheren voor het goede doel.
De Price Tag-zangeres heeft momenteel een zwarte boblijn en vindt het totaal niet erg om straks geen haar meer te hebben. "Volgend jaar ga ik mijn hoofd kaal scheren. Als ik nu al een miljoen krijg doe ik het zeker. Ik kijk er nu al naar uit, want dan ik allerlei pruiken dragen. En natuurlijk kan ik er veel levens mee redden", aldus de Britse ster.

Wat vind jij ervan dat Jessie J haar hoofd voor een goed doel wil kaalscheren? Zou jij dat doen?

Bron: showbiznewz.nl

8 opmerkingen:

  1. Ik vindt het erg lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat Jessie J een goed voorbeeld is voor de wereld.
    Dat ze dit doet voor het goede doel is erg goed en het is ook een goede publiciteitsstunt.
    Well done Jessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het tof! dat ze dat doet ik heb eindelijk weer wat lang haar dus ik zou het niet zo snel doen maar om er levens mee te kunnen redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg goed van haar dat ze dat wilt doen voor het goede doel en zoal eerder gezegd echt een goed voorbeeld vind ik.
    Had het zelf eigenlijk nooit verwacht eigenlijk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze verneukt nu haar kapsel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar ze red er wel een leven mee waarschijnlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen