dinsdag 14 februari 2012

Adele neemt pauze van 5 jaar!

Adele stelt in de nieuwste editie van het Amerikaanse tijdschrift Vogue dat ze een pauze gaat nemen van vier tot vijf jaar om zich te concentreren op haar privéleven. Ze zegt: "Ik neem een pauze van vier of vijf jaar. Als ik voortdurend aan het werk ben, mislukken mijn relaties. Dus in ieder geval heb ik nu meer tijd om een vrolijk album te schrijven en om verliefd en gelukkig te zien."
''Als ik druk bezig ben of op tournee, dan heb ik het gevoel dat ik in mijn eigen bubble zit en al mijn vrienden ondernemen ondertussen van alles. Als ik daar emotioneel over ben en hen spreek via Skype, vertellen ze wel dat ik niets mis", aldus Adele.

De Britse ster wil een thuis creëren. Ze is dan ook al verhuisd naar het platteland in de buurt van Brighton, waar haar liefde Simon Konecki woont. Ze noemt hem geweldig. ''Hij is trots op mij en het maakt hem niet uit wat ik doe of wat andere mensen denken.''
Adele weet nog niet precies wat ze met haar vrije tijd wil gaan doen: ''Trouwen. Een paar kinderen krijgen. Een mooie moestuin planten.''

Wat vind je ervan dat Adele voor 4/5 jaar een pauze houdt?

Bron:
nu.nl

1 opmerking:

  1. Te lang. Oké 1 of 2 jaar zou ik niet zo erg gevonden hebben, maar 4/5 jaar? O_O!

    BeantwoordenVerwijderen