zondag 12 februari 2012

Gaat Selena Gomez vreemd?

Selena Gomez haar wereldtour 'We Own The Night' is net afgelopen. Op Twitter bedankt ze haar band voor alles en ze verteld dat ze voorlopig niet meer muziek zal maken. "Just to clear up my last instagram post, my band and I are going our separate ways for a while. This year is all about films and acting and I want my band to play music wherever with whoever. We will be back but, it will be a good while. I love them and I love you guys"schreef ze. Ze gaat zich nu richten op acteren en films maken.

Afgelopen maand is Selena Gomez echter gespot met een andere (jonge)man. Ze liet haar nieuwe puppy uit en daarbij was ook een andere jongen. Wat betekent dit? Is Selena Gomez niet meer met Justin Bieber? Gaat ze misschien wel vreemd? Wat denk jij?

1 opmerking: