vrijdag 16 september 2011

Heeft Selena Gomez een tattoo van Justin Bieber?

Tijdens een concert in Las Vegas afgelopen zaterdag had Selena Gomez iets geschreven op haar pols, namelijk “Justin hartje”! Het lijkt niet op een echte tattoo, maar het is nog niet zeker.  Het is wel netjes gedaan en met mooie letters inclusief een hartje. Misschien is dit een even snel met een stift gedaan om haar liefde voor Justin Bieber aan iedereen te laten zien op een andere manier? In ieder geval is het romantisch om zo haar liefde te uiten voor Justin.


Wat denk jij, is het een echte tattoo of is het gewoon met stift geschreven?

Bron: www.justinbieber.nl

23 opmerkingen:

  1. Urker Miss Margriet16 september 2011 om 08:45

    Leuk idee van haar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! zeker vaker doen ;) xoxo Captain chaos. aka Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dek niet dat hij echt is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat hij zelf geschreven is of zo'n hennep tattoo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het niet echt is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk stift maar het is wel lief


    Ps ik ben Flyingfairy2 van Gsm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat die nep is want ik heb hem nog niet eerder gezien, maar als die echt is zou het wel heel lief zijn <33 xx Born to be a model

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk wel dat die echt is.:O

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is supermooi!
    maar ik denk dat het nep is, gewoon met stift dus..
    xxAnomien (GoSuperModel: SuperChickie.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop een tattoo.
    Dan houdt ze echt van hem & weet ik zeker dat Justin ook genoeg aan haar heeft.
    x sydjeu (@@ goSupermodel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha dat zou ik sssoo ook doen :p



    got to be the best !
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sowieso is een tattoo niet echt een manier om je liede te uiten, vind ik dan.Ik denk dat het met stift gedaan is.

    XXX Aemilia.

    <><

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk!
    Dit wordt mijn vaste nieuws pagina :DDD

    xx
    Geplette Sinaasappel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schattig!

    -Misliti Misao

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Awh wat cute !

    x Daddy's Angel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhw, Wat cute van Selena :P
    Nice zeker vaker doen <'33

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het met stift gedaan. Selena is tegen tatoeages :3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met stift en ze heeftokselhaar.

    -Fatality.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er erg nep uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij ziet er niet echt bepaald echt uit xd
    Maar wel sweet <3

    xx missz_model :)

    BeantwoordenVerwijderen