vrijdag 16 september 2011

Gordon beschuldigt doordraaiende diva's van jatwerk

Gordon is niet onder de indruk van het tv-programma Diva’s draaien door met Patty Brard, Tatjana Simic en Patricia Paay. "Ik moet eerlijk zeggen dat ik die eerste aflevering een beetje rommelig vond," laat de zanger weten bij Radio 538. "Er zat niet echt een kop en een staart aan. Waar ging het nou eigenlijk over?" Gordon vindt het programma daarnaast een kopie van Over de Vloer, de serie die Gordon jarenlang maakte met Gerard Joling. "Het is een schaamteloze kopie van Geer & Goor, compleet met Hummer."

Volgens Goor gaan de diva’s in hun programma teveel de strijd met elkaar aan. "Zij voeren onderling een strijd wie de leukste, mooiste en grappigste is. Dan gaat het niet werken." Ook op de dames zelf heeft Gordon wel wat aan te merken: "Ik ben nooit fan geweest van Patty op televisie. Dat is een puur persoonlijke mening. Ik heb er niks mee. Patricia is fantastisch leuk en Tatjana, die zegt niets."

De polderdiva's zelf verwachtten voor aanvang van hun programma dat al snel door niemand meer vergeleken wordt met Over de Vloer. "Dat is zo weer afgelopen. Na 1 september heeft niemand het daar nog over," voorspelde Tatjana. "Wij vegen Geer en Goor helemaal van de vloer."

Wat vind jij van het programma ''Diva's draaien door''? 


DOOR: NE / STARLOUNGE

8 opmerkingen:

  1. Wow, awesome! Ik vind het programma zelf helemaal niets, persoonlijk. Ik vind Patty Brard afschuwelijk, Patricia Paay gaat nog wel, maar vind ik eigenlijk ook niets en Tatjana, geen idee wie dat is eigenlijk. Haha, maar leuke blog, goed geschreven en lekker vlot! :D

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk het heel soms, vind het niet super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, alleen kijk ik het niet heel vaak.

    x AmyJo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. M'n ouders kijken 't altijd, dusja, ik kijk wel mee :$ xPhiladephia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me een beetje aso, maar ik ken het niet dus ik weet het niet. Ik wil het wel een keertje zien om te kijken of het leuk is. Maar normaal ben ik er niet weg van xx Born to be a model
    Trouwens goed geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, het lijkt mij echt een supergrappig programma door Patty Brad, Patricia & Tatiana hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die botox mensen maar niks hoor :P

    XXX Aemilia.

    <><

    BeantwoordenVerwijderen