vrijdag 16 september 2011

'Jay-Z heeft al een geheime zoon van 9 jaar oud'

Toen Beyoncé drie weken geleden bij de VMA's haar zwangerschap aankondigde, stond de hele wereldpers op zijn kop. Sterrenkoppel Beyoncé en Jay-Z zouden voor de eerste keer vader en moeder worden. Toch lijkt er nu een smetje op dit prille babygeluk te zijn gekomen. Jay-Z zou al een geheim liefdeskind hebben van 9 jaar oud.

De 41-jarige rapper had naar verluidt tien jaar geleden een affaire met Shenelle Scott, een model uit Trinidad, die na hun kortstondige relatie zwanger bleek te zijn. Jerard Andrews, de grootvader van de negenjarige knul, beweert dat Jay-Z de vader van zijn kleinzoon is. Hij zegt zelfs bewijs te hebben.

'Toen mijn kleinzoon werd geboren was mijn zoon Malik Sayeed ervan overtuigd dat hij de vader was, totdat ze een DNA-test deden', vertelt Andrews aan Star. 'Daaruit blijkt dat Jay-Z de biologische vader is.'

'Shenelle heeft me verteld dat Jay-Z haar 1 miljoen dollar heeft gegeven en dat hij alimentatie betaalt. Jay-Z is volgens haar een goede vader die veel interesse toont in zijn zoon. Shenelle en Jay-Z gaan vriendschappelijk met elkaar om', aldus de grootvader.

De rapper heeft nog niet gereageerd op het verhaal. Beyoncé zou volgens Star al wel een tijdje op de hoogte zijn. In eerste instantie was ze woedend, maar ze blijft achter hem staan. (BrunoPress)

Wat vind jij ervan dat Jay-Z een geheime zoon blijkt te hebben?

Bron: parool.nl

13 opmerkingen:

  1. Ik vindt het wel een beetje raar dat het niet eerder naar buiten is gekomen, en vooral naar Beyonce toe. Want zij wordt nu moeder, en eigenlijk hoor je dat soort dingen van je man te weten! xInspiration (van Gosupermodel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je dit doet en mooie site! x Born to be a model

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, ik ben het met Inspirtaion eens x Born to be a model (ookvanGSM)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat raar O.o
    Echt mooie blog :)

    Ps ik ben flyingfairy2 van Gsm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het stom dat hij leigt over z'n zoontje

    xx JJessica (GsM)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whooh die zag ik niet aankomen :O Hij had er niet over moeten liegen
    Xrockendesinaasappel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AHAHA.
    Beast wel koel.

    xoxo,
    Pease-Loek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt stoer!
    kindjes zijn gewoon schattig, vertel het dan gewoon er is niets ergs aan hoor..
    xx Mandy (GoSuperModel: SuperChickie.)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik begrijp he best wel hoor.
    Het KAN zijn dat hij het niet wist

    Of

    Dat hij beyonce niet boos wilde maken


    Ps.pce staat voor me hele naam XD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat boeit dat nou weer? Het is toch niet erg dat hij al een kind heeft! XXX Aemilia.

    <><

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat leuk zeg, dat hij al vader is, weet Beyoncé dat al?
    - Pomie (GSM)

    BeantwoordenVerwijderen