vrijdag 16 september 2011

Nieuwste Twilight trailer is eindelijk uit!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMGfhfxPTUsnsDtHr-MWTPRIYcBSSlzZNdVIcb4VTdezesvXIUfqSJh6vonqtb_G2zw94cal-i1hrXIzPie53sWgz322pBWa2UiNe4n94gSirFalS23rRqH7YNjcT3e4cBHXut97xIDpA/s400/Twilight%20breaking%20Dawn.png
Na lang wachten is dan eindelijk de nieuwe Twilight trailer voor Breaking Dawn (part 1) uit. De 'Twilight Saga: Breaking dawn- Part 1' vertelt het verhaal van Bella en Edward. Na hun huwelijk gaan zij op reis naar Rio de Janeiro waar ze erachter komen dat Bella zwanger blijkt te zijn. Dit zorgt voor een enorme spanning tussen de vampieren en weerwolven.
Wat vind jij van de trailer? Ben je van plan deze film te gaan kijken in de bios? 

Het eerste deel van de film draait vanaf 18 november 2011 in de Nederlandse bioscopen.


Bron: Telegraaf

16 opmerkingen:

  1. Gaaf! Daar moet ik heen, trouwens leuk idee van de site xx Born to be a model

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah reactie ^^ (of onder?) is van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, m'n vriendin wilt vast met mij daarheen hihi.. # xPhiladephia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de trailer geweldig! :D
    Ja haha absoluut, ik wil hem zien!

    XX Miss Maaike' aka Maaike

    (Ik doe anoniem want ik wil niet inloggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik weet het, wij willen naar de première bij ons in de stad! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja sws, twilight is awesume!

    Lasmonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mij lijkt het cool maar ik mag die film nog niet kijken, ben 11 jaar :(

    x NhuAnhLisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die trailer is echt supertof! Ik wil die film zien. hahah ookal ben ik niet echt twilightfan
    xxxxxx Rockende sinaasappel aka Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HAHA, Volgens mij is dat een suuuuuper leuke film. Misschien ga ik hem nog wel kijkenn. :D Trailer is lol! XDD Leuke sitee!

    XXXX iizziiee!! aka Iza.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omg, ik kan niet wachten om hem te zien! En nog is twee delen, WOEHOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Omg, Ik MOET hem zien D:
    Ik wil het echt weten.
    omgomgomgomgomg.
    Ik MOETMOETMOETMOETMOET hem zien D:
    x Sydjeu (@@gSm)

    BeantwoordenVerwijderen