dinsdag 8 november 2011

Avril Lavigne AANGEVALLEN om niks

Avril Lavigne heeft zonder te vechten toch de nodige schrammen aan haar avondje uit overgehouden.
De zangeres en haar vriend Brody Jenner kregen het zaterdag aan de stok met de aanwezige barbezoekers in het Hollywood Roosevelt Hotel.  Avril laat weten op Twitter: "We werden vanuit het niets aangevallen door vijf man". "Mijn gezicht ziet er niet uit: ik heb een blauw oog, een bloedneus, haar is uit mijn hoofd getrokken, ik heb schrammen, blauwe plekken en sneeën". De 27-jarige zangeres laat verder weten zelf niet te hebben gevochten. "Ik vecht niet. Ik zie er het nut niet van in. Het is echt niet normaal om anderen zo aan te vallen. Geweld is NOOIT het anwoord." Naast de Canadese zangeres werd ook vriendlief Brody (28) toegetakeld en met een fles op zijn hoofd geslagen.

Dit kan toch niet? Wat vind jij hiervan?

Bron: telegraaf.nl

3 opmerkingen: