dinsdag 8 november 2011

Lady Gaga BOOS op Selena Gomez

Lady Gaga is niet gecharmeerd van zangeres en actrice Selena Gomez Hier heeft Selena Gomez tijdens de uitreiking van de MTV Europe Music Awards in Belfast voor gezorgd. Selena was de host van de show en droeg een gekke pruik en daar kon Lady Gaga de lol niet van inzien. Een bron vertelt aan The Mirror: “De spanning was te snijden toen Selena Gomez op kwam. Iedereen was gespannen en bang voor Lady Gaga’s reactie. Gaga vatte het veel te persoonlijk op, ze had het gevoel dat Selena haar belachelijk maakte.” De rest van de avond wilde de geïrriteerde Lady Gaga niks meer met Selena Gomez te maken hebben. “Selena mocht backstage niet in de buurt komen”, aldus de bron.

Wat vind jij van de reactie van Lady Gaga?

Bron: artiestennieuws.nl

24 opmerkingen:

  1. Ik vind Gaga's reactie wel heel overdreven!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Selena draagt nooit een pruik, dit is dan ook gewoon echt een rot actie van Selena. Selena, ik haat je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ehm, ik snap het gedeeltelijk. Selena moet ook maar eens nadenken voordat ze iets tegen haar zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha lol duss selena mag toch best een een pruik dragen wrm niet? lady gaga is gwn fucking jaloerss -.-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mag Selena sowieso niet en dit is echt een rotstreek van haar.
    Lady Gaga is al tegen pest en was Selena laat zien vind ik wel pestgedrag als ik kon wil ik haar slaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. iedereen draagt n pruik
    en katy perry was eerder dan gaga, dus ze moet
    niet zeuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen kans het anders opvatten. En lady gaga vatte het zo op. Ik snap het wel een beetje met lady gaga's verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Het is voor de grap bedoeld
    @Ze zei niks
    @Het is als pesten bedoeld, maar voor de grap

    BeantwoordenVerwijderen
  9. * niet als pesten bedoel ik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De reactie is veelste overdreven van lady gaga, ik bedoel elke beroemdheid kan met een pruik komen, maken ze haar dan ook belachelijk? nou sorry hoor zoek een leven ..
    Lady gaga word onderhand overal boos om, mensen komen nou eenmaal de laaste tijd met de raarste dingen en geloof me wie wil haar nu na doen, hahahah! ik moet die lady gaga echt gewoon niet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, Lady Gaga overdrijft wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik geloof het niet. Als Selena haar pruik niet om mag doen, dan mogen de little monsters ook niet. Zo onzin. En Selena is zelf een Little Monster. Like, hoe fake kan dit wel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was denk ik niet haar bedoeling. Dus Gaga overdrijft wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Selena moet niet zo overdreven gaan doen die trut!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onzin van Gaga. Ze is geen godin ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. als ik lady gaga was, of een andere beroemdheid, zou ik sowieso niks met zo'n miezerig disney sterretje als selena te maken willen hebben.. laat haar lekker haar vriendinnetje justin bieber aflebberen in plaats van de ema's te verpesten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, dit is best grappig om te lezen. De ene helft zegt dat Selena gelijk heeft en de andere helft Gaga. Ik zeg dat Selena gelijk heeft, ze mag doen wat ze wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een FCKNG lelijke pruik.. En dan vraag je er om.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Selena wil gewoon aandacht trekken zodat zij in het middelpunt staat en Niet Lady Gaga, met haar bizarre kleren, best wel gemeen>:(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @bove
    hoe weet je dat nou weer iedereen mag tog een pruik dragen dat betekent niet gelijk dat ze lady gaga voorschut ze tof zoies gwn onzin

    BeantwoordenVerwijderen