zaterdag 12 november 2011

Demi Lovato showt decolleté: HOT or NOT?

Demi Lovato (19) verscheen op de rode loper van de Latin Grammy Awards in Las Vegas in een laag uitgesneden jurk. Demi zelf leek donderdag niet door te hebben dat haar decolleté voor veel fotografen een zeer aangename verrassing was. Na afloop van de show schreef Demi op Twitter: "Jammer dat mijn kapsel niet goed bleef zitten." Waarschijnlijk wil Demi met deze duizelingwekkende decolleté laten zien dat ze weer helemaal terug is. In oktober kondigde ze haar comeback aan na een zware periode. Demi verliet in januari januari de kliniek waar ze verbleef om zich te laten behandelen aan haar eetstoornissen. 

Wat vind jij van deze jurk: HOT or NOT?

Bron: telegraaf.nl

18 opmerkingen:

  1. ik vind het niet heel mooi :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem echt heel lelijk;c

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor haar, eigenlijk not...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iewl, not. De jurk (is het een jurk?) staat haar echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneliz, Eveleigh12 november 2011 om 05:46

    Ik vind de jurk niet geweldig mooi, maar ze heeft een mooi lichaam en mag dat best laten zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, er zijn leukere jurken haha! Maar opzich kan deze er wel mee door, al zou ik er zelf toch een hemdje onder doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Not, ik vind het niet mooi ;s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind die jurk zooo lelijk niet normaal... dan loop je niet schut whahahaha.

    xx stilllove
    gosupermodel xd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het mooi staan. Wat je hebt mag je showen toch?
    xoxo The.Chanella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. niet zo mooi ..... hij is veelste open

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is echt niets voor haar! ze is er op de een of andere manier te schattig voor,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de jurk niet geweldig, maar het staat haar wel. Ze heeft een mooi lichaam en dat mag ze best laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen