zaterdag 12 november 2011

Rihanna apestoned in Amsterdam gespot

Het is algemeen bekend dat de R&B van Rihanna nog lekkerder klinkt met een flinke joint achter de kiezen. En zo denkt ze er zelf ook over... De afgelopen dagen was de R&B-ster weer in Nederland, voor een optreden in het Gelredome. Maar ze sliep natuurlijk in Amsterdam, in het Amstel hotel. En dat hebben ze in onze hoofdstad geweten. Twee weken terug zat Rihanna nog stoned in The Bulldog, nu bracht ze een bezoekje aan The Greenhouse. Dit keer nam ze haar familie mee, onder wie haar jarige nichtje Noella Alstrom. Het is opmerkelijk dat Rihanna haar nichtje zo graag meeneemt naar coffeeshops, omdat de zangeres in haar laatste clip 'We Found Love' haar fans juist wijst op de gevaren van drugs. Bovendien waarschuwen artsen dat Rihanna moet oppassen met haar wilde leventje (Drank en drugs). In Zweden werd ze deze maand nog met spoed opgenomen en lag aan het infuus in het ziekenhuis.
Wat vind jij ervan dat Rihanna zoveel drugs en  drank gebruikt en er ondertussen voor waarschuwt?

Bron: rtl.nl

23 opmerkingen:

  1. ik wil ook naar rihanna :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik vind dat ze het niet kan maken, aangezien mensen betaald hebben voor dat optreden. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, mooi geschreven @ starbuck

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lollol, ze waarschuwt zoals je al zei voor de gevaren van drugs & drank, maar zelf geniet ze er wel overvol van o.O?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geschreven! ik wou ook zóóóóó graag naar rihanna! (L)

    ps: ik ben Thank you god. (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wist niet dat ze dronk enzo maar wel dat zij er voor waarschuude omg best super stom eigelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjaa, ze hoort haar fans er natuurlijk op te wijzen dat drugs slecht is xd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ja. Ik ben fan van Rihanna hahaha ik weet niet precies wat ik er van moet vinden.

    ik ben 'Unfaithful. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsja.. Ik weet niet wat ik er van vinden moet.
    Rihanna zingt geloofik niet zo mooi life.


    Ik ben: miss-sophielove haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik wil ook naar Rihanna:O

    @gsm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. k weet niet wat ik er van moet vinden, Rihanna zingt volgensmij niet zo mooi live :S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huh dat ze haar nichtje mee nam naar een coffeeshop dat is echt erg :0

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook naar Rihanna!
    Maar ze kan het echt niet maken, ze zingt alleen niet echt mooi live volgensmij.
    Ik ben op gsm: WhiteAngel. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, de moeder van mijn vriendje was er naartoe geweest, en hij vertelde het al, echt vet grappig! Rihanna vind ik opzich heel cool!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow dat is nog al dom.
    Niet echt slim..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij gaat zij dezelfde kant op als Amy Winehouse...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kunt geen mensen waarschuwen voor iets wat slecht is, als je het zelf evengoed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anneliz, Eveleigh12 november 2011 om 05:47

    Ik kan me best voorstellen dat je aan drugs doet als een celeb. It's tough to be famous.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben er geweest het was wel heeel leeuk(bij het consert van rihanna dan) we hebben heeel lang in de file gestaan en de heenreis 4uren over gedaan:(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HEFTIG.
    xoxo The.Chanella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wou wel naar rihanna ongeacht ze stoned was ahah

    BeantwoordenVerwijderen