zaterdag 12 november 2011

Paris Hilton flipt op vliegveld

Paris Hilton denkt dat ze álles kan maken.... Wat doe je als je op een vliegveld bent en de batterij van je telefoon valt uit? Dan stap je gewoon achter de toonbank van een tijdschriftenwinkel, negeert de verbaasde kassière en plugt je telefoon in een stopcontact. Althans dat doe je dus als je Paris Hilton heet… De blonde Hilton-erfgename was afgelopen zondag op Madrid aan het wachten op haar vliegtuig naar Amsterdam, toen haar telefoon uitviel. Ze dacht dat op te lossen door in een winkel haar telefoon ongevraagd op te laden, maar daar dacht de kassière anders over. Ze pakte de diva bij de armen, maar die flipte totaal: “Mijn telefoon is uitgevallen, Ik kan hem toch wel even opladen? Laat me los! Doe normaal, man! Wat zijn jullie onbeleefd, zeg! Ik ken de eigenaar van deze zaak (Richard Branson, o.a. eigenaar Virgin-winkelketen, red.) en zal er voor zorgen dat hij dit filiaal zal sluiten!” Uiteindelijk kwam Paris weer een beetje tot rust en werd ze door iemand van de security naar de gate begeleid, omdat ze als eerste aan boord mocht gaan… met een telefoon die nog steeds niet was opgeladen. 

Wat vind jij van het gedrag van Paris Hilton?

Bron: telegraaf.nl

13 opmerkingen:

  1. Wtf is dat mens helemaal gek geworden? Die heeft het iets te hoog in der arrogante bol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Paris. I love you!!
    Laat zien dat jij de beste bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wth, ze is ook maar een gewoon mens
    Te grote eigendunk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wtf is dat mens helemaal gek geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze denkt dat ze alles kan omdat ze'beroemd'is wtf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je jezelf te goed vind en beter dan andere mensen. Ik vond haar altijd wel leuk, maar dit had ik niet van haar verwacht. Ookal ben je beroemd dit vind ik niet echt kunnen. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HAHAHAHAHA, ik kon er wel lachen (:

    BeantwoordenVerwijderen