vrijdag 11 november 2011

Justin Bieber en Selena Gomez aan het shoppen

Justin Bieber en Selena Gomez bevinden zich momenteel op Europees grondgebied en nadat zij de MTV European Music Awards in Belfast hadden bijgewoond, reisden de twee af naar Parijs.
En dat was niet alleen om op te treden, zo blijkt. De dikgespekte bankrekeningen van beide sterren kregen het zwaar te verduren toen Justin en Selena bij de Louis Vuitton store naar binnen gingen. Wat voor leeftijdsgenoten alleen een droom kan zijn, is voor Justin en Selena peanuts: de schappen leegshoppen bij één van de duurste modehuizen ter wereld. En ze zijn zo lekker gewoon gebleven hè, die twee. :p

Wat vind jij ervan dat zo duur shoppen?

Bron: fashionnewz.nl

10 opmerkingen:

  1. Duur shoppen?
    Eerst geld hebben ;p
    Maar als je zoveel geld hebt, moet je dat aan iets uitgeven xd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als je geld hebt moet je het ook uitgeven! Dus ik zou ook lekker gek doen met shoppen! En ze doen er veel voor, dus waarom verdienen ze het niet? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik mag justin bieber niet ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg op deze manier mag jb ook met mij shoppen. als hij alles betaald.


    Groetjes PsychoRomance.
    zou ik 5000gm mogen of meer? :3
    ik heb TO maar mail me: PsychoRomance
    dan zet ik iets in me GB voor 5000gm of meer na wens? :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Duur shoppen zou ik ook doen als ik zoveel geld had haha.
    best wel erg eig je kan niet eens shoppen als je beroemd bent, want je word overal gevolgd!
    xxx 'just listen music. aka Sharona

    BeantwoordenVerwijderen