vrijdag 11 november 2011

Rihanna krijgt boete in Nederland

Diverse media melden dat zangeres Rihanna een boete krijgt van concertorganisator Mojo. De zangeres trad woensdag op in de Gelredome, maar kwam een uur te laat. Mojo en de Gelredome hebben daardoor extra kosten gemaakt en die worden doorberekend aan de popster. „Er zijn extra bussen ingezet, gestrande concertbezoekers zijn met de bus naar huis gebracht, de NS moest treinen vasthouden en personeel moest langer doorwerken”, meldt een woordvoerder van Mojo. Waarom Rihanna te laat was, is niet duidelijk.  De boete zal ook enkele tienduizenden euro's zijn.

Was jij bij het concert van Rihanna? Wat vind je ervan dat ze een uur te laat kwam?

Bron: telegraaf.nl

8 opmerkingen:

  1. Ik was erbij en ik kan nooit lang wachten eigenlijk werd ik een beetje boos maar het was wel een geweldig concert uiteindelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stom dat iedereen zo lang moest wachten!
    Maar ik was graag naar het concert gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt stom!!!

    xx romyislove op gSm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best wel grappig eigenlijk. XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch vaak by sterren?
    populaiere mensen komen altijd te laat (aa')

    xx slaapbeertjex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ze er iets aan kan doen vind ik het logisch en anders echt stom! :O
    maarja die mensen hebben toch geld zat en door haar kost het meer geld!
    xxx 'just listen music. aka Sharona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zij kon er ook niks aandoen misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik was er bij het concert
    je moest echt heel lang wachten maar ik vond het een heel leuk concert, maar het schijnt dat het concert ingekort was?

    BeantwoordenVerwijderen