zaterdag 11 februari 2012

Adele is tè dik

'Ik wil echt niet op een graatmagere Minnie Mouse gelijken, dus als dat nodig zou zijn om succesvol te zijn, dan pas ik liever.' Met deze woorden diende de Britse soulster Adele Karl Lagerfeld van antwoord. Die had haar eerder deze week 'te dik' genoemd. 
 
 Lagerfeld stak deze week de loftrompet op voor een nieuwe generatie zangeressen, waaronder Adele, maar hij maakte een nogal ongelukkige opmerking. Eén ding stoort me op dit moment bij Adele. 'Ze is een beetje te dik, maar ze heeft een goddelijke stem en een lief gezichtje.’ Adele reageerde toen al en zei dat ze de meerderheid van de vrouwen vertegenwoordigt en daar trots op is.

De woorden van de zangeres komen er enkele dagen voor haar wederoptreden na een inactiviteit van vier maanden. Ze moest worden geopereerd aan haar stembanden. Zondag zal ze optreden op de uitreiking van de Grammy Awards. 'Het is zeer stresserend, maar een mooie manier om mijn comeback te maken', laat ze weten. Adele maakt zelf kans op zes Grammy's.

Wat vind jij van de opmerking van Lagerfeld?

Bron: standaard.be

5 opmerkingen:

  1. Ze is niet té dik. Ze is appart, en dat is speciaal aan populaire mensen. De meeste populaire, doen er alles aan, om graat mager te zijn. En veel in boekjes te komen, na, zei niet. Zei blijft zoals ze is. En daarom, vind ík Adéle speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen is zoals hij/zij is, ik zou niet zo naar over mensen praten, dit is Adéle en zo is zij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al vind iemand haar dik, ze blijft een mooie stem hebben.
    Daar veranderd niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het juist mooi dat ze een beetje dikker is. Om te laten zien dat je niet 'volmaakt' hoeft te zijn om succes te hebben. Het zelfbeeld van meisjes is al negatief, door al die dunne perfecte modellen en beroemde mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt het domste dat ik ooit heb gehoord. Ze is totaal niet dik, zoals Demi Lovato en Jessie J al eerder zeiden: You are who you are.

    Ze is een sterk mens, en heeft een prachtige stem.

    BeantwoordenVerwijderen