zaterdag 11 februari 2012

Lady Gaga had eetstoornis

Lady Gaga heeft onthuld dat ze als tiener leed aan een eetstoornis omdat ze altijd "het lichaam van een dunne ballerina wilde hebben".



De 25-jarige zangeres zegt tijdens haar tijd in highschool constant aan het overgeven was omdat ze ongelukkig was met haar figuur. Gaga sprak donderdag tijdens een congres voor jonge vrouwen in Los Angeles, aldus de Daily Mail. Ze gaf daar tevens toe dat ze veel werd gepest en ze beschreef haar schooltijd als ‘pijnlijk’. "Ik gaf op school heel veel over, dus erg veel zelfvertrouwen had ik niet. Ik wilde dun zijn, maar ik was een klein mollig Italiaans meisje wiens vader iedere avond gehaktballen klaarmaakte", aldus de ster.
"Ik vroeg mijn vader iedere dag: ‘waarom eten we dit voedsel? Ik wil dun zijn’ en dan antwoordde hij: ‘eet je spaghetti’. Het was zwaar, en je moet er dan ook met iemand over praten."
Lady Gaga, die eigenlijk Stefani Germanotta heet, zei dat haar stem leed onder haar boulimia. “Mijn stem werd slechter dus ik moest stoppen. Zuur op je stembanden is heel slecht.”
Zelfs nu ze een wereldster is, heeft ze moeite met haar gewicht. "Het is nog steeds een gevecht. In iedere videoclip, iedere tijdschriftcover rekken ze je uit en proberen ze je perfect te maken. Zo is het echter niet in het werkelijke leven", aldus Gaga.

 Bron: nu.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten